wtorek, 7 kwietnia 2015

Witaj na moim blogu, Czytelniku.
Jeżeli to czytasz, to najprawdopodobniej strasznie Ci się nudziło i przeszedłeś na tą "ciemną" stronę internetu.
Ale do rzeczy. Na tym blogu mam zamiar prezentować moje hobby, opisywać moje sposoby na życie. 
a moje hobby to między innymi:
- zwierzęta
- fotografia
- rysownictwo
- muzyka
- złośliwość (serio, jestem najwredniejszą osobą wśród moich znajomych)

Moje nudne życie uzupełniają dwa najmniej bystrzy współlokatorzy. Szczury. Nie żartuję, żyję sobie z dwoma szczurami w pokoju. Kolejnym "uzupełniaczem" to gra na skrzypcach oraz fortepianie. Taka jestem zdolna. Reszta życia to szkoła, nauka, zdawanie egzaminów i dążenie do wyznaczonych celów.
Poza tym, mam na imię Jagoda, ale to chyba najmniej istotna informacja. 
Możesz już się radować, skończyłam swój monolog wewnętrzny.

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Życzę wytrwałości! :)

    Pozdrawiam :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń