środa, 8 kwietnia 2015

Spotkanie z Bartoszem Chajdeckim

Kim on właściwie jest?
Bartosz Chajdecki to polski kompozytor muzyki filmowej. Komponował między innymi do filmu "Bogowie" reżyserii Łukasza Palkowskiego, "Powstanie Warszawskie" Jana Komasy oraz słynnego polskiego serialu "Czas honoru".
Dziś wraz z rówieśnikami miałam okazję uczestniczyć w rozmowie z wyżej opisanym przedstawicielem płci męskiej. Czas rozmowy minął przyjemnie. Oczywiście padały inteligentne pytania typu "Z czego czerpie Pan inspirację do pisania utworów". Ja także postanowiłam wykazać się swoją elokwencją i obeznaniem tematu, a co. Moje pytanie brzmiało: "Czy później będzie można prosić o autograf?" Zupełnie nie wiem czemu wszyscy zaczęli się śmiać.
Podeszłam po ten kawałek papieru, a Chajdecki stwierdził, że skoro jestem pierwszą osobą dzisiaj, która prosi go o autograf, wręcza mi płytę z jego najpopularniejszymi utworami. Tyle wygrać. Później dopadła mnie jedna z nauczycielek i stwierdziła, że pożyczy sobie płytę ode mnie, żeby ją sobie zgrać. Ona nie umrze śmiercią naturalną. Nie, żebym coś sugerowała.
Oczywiście coś musiało zepsuć ten jakże udany dzień. Wizyta u ortodonty. Celem wyprawy było zakładaniu nowego drutu do aparatu. Tak, noszę aparat. Piszę ten post cierpiąc przez nieustający ból zębów.
Jeżeli wciąż to czytasz, to masz moje uznanie za wytrzymałość.
Na sam koniec dziękuję za miłe komentarze oraz zachęcam do wyrażania opinii na temat moich wypocin.
Koteł na poprawę humoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz