piątek, 17 kwietnia 2015

Nominacja

Na początek serdecznie dziękuję cupcake_monster2001 (http://szaloneprzemyslenia.blogspot.de/) za nominację. :)
Zasady są proste: Nominacje przyznaje się dopiero rozwijającym się blogom. Zadaje się 11 pytań i nominuje 11 osób (nie można nominować osoby która Cię nominowała).
1.Masz konto na Wattpadzie? Jeśli tak to jak się nazywasz?
Nie i szczerze mówiąc, nawet nie wiem co to jest.
2.Jaki jest twój ulubiony cytat lub opis? 
Nie mam ulubionego, ale pierwszy, który przychodzi mi do głowy i mi się podoba to: "Jeżeli nie potrafisz zrozumieć mego milczenia nigdy nie zrozumiesz moich słów".
3.Jakie jest twoje największe marzenie?
Mam sporo marzeń, ale takie najmniejsze, to kupno psa rasy Airedale terrier.
4.Masz zwierzaka? Jeśli tak to jaki i jak się nazywa?
Dwa szczury - dr Jekyll i mr Hyde.
5.Trzy słowa określające Ciebie?
Kreatywna, wredna, inteligentna
6.Ulubiony sklep z ciuchami?
Bardzo rzadko chodzę do sklepów z ubraniami, ale jak już to do Stradivariusa, H&M lub po prostu do lumpeksu.
7.Ulubiony słodycz?
Snickers, lody, kamyki i orzechy w karmelu.
8.Jak widzisz swoją przyszłośc?
Jak na razie raczej pozytywnie.
9.Dlaczego założyłaś bloga?
Tak jakoś pewnego dnia mnie natchnęło i stwierdziłam, że skoro mam o czym pisać, to czemu nie?
10.Ile masz lat?
Wolałabym zachować mój wiek w tajemnicy.
11.Ulubiona książka/film?
Nie mam ulubionego filmu, ale książki to z pewnością powieści o Sherlocku Holmesa, "Druga Szansa" oraz trylogia "Ja, diablica/anielica/potępiona" Katarzyny Bereniki Miszczuk.

Moje pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
2. Masz zwierzę? Jak tak, to jakie?
3. Kolekcjonujesz coś?
4. Jaki masz dzwonek w telefonie?
5. Ulubiony kolor?
6. Ulubiony napój?
7. Jaki jest Twój kolor oczu?
8.  Czy byłaś kiedyś w innym kraju? Jak tak, to w jakim?
9. Masz rodzeństwo?
10.Co Cię najbardziej irytuje?
11. Czy jesteś cierpliwa?
Jako, że znam jeszcze niewiele początkujących blogów nominuję  tylko użytkowniczkę

Mam nadzieję, że tym razem nie będzie problemu z tekstem. 

2 komentarze:

  1. dzięki nominacjom można poznać mało znane blogi i to jest bardzo fajne ;)
    ja również dopiero zaczynam i serdecznie cię zapraszam do mnie
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    masz ciekawy blog i fajnie piszesz ;)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo :) za nominację i super blog :)

    OdpowiedzUsuń