wtorek, 14 kwietnia 2015

TAG - 20 przypadkowych pytań

Jako, że raczej średnio idzie mi pisanie o sobie, postanowiłam zrobić krótki TAG (na Twoje nieszczęście) z pytaniami.
  Jaki/a jest twój/twoja ulubiony aktor/aktorka? 
Na chwilę obecną:
-Benedict Cumberbatch
- Johnny Depp
- lubię też oglądać filmy z Robertem Downey'em Jr. 
więcej mi nie przychodzi do głowy.
  Czy masz zwierzęta?
To już jest wiadome - dwa szczury .

 Jaką rzecz zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Dobrą książkę.
W jakim języku chciałabyś umieć mówić?
- łacina
- angielski
- hiszpański
- francuski

  Jaki masz telefon? 
LG-C195

  Jak byś spędziła swój ostatni dzień życia?
Pewnie tak jak zwykle, bo nie wiedziałabym o tym, że to mój ostatni dzień. :)

  Co cenisz u swoich przyjaciół?
Przyjaciół? Jakich przyjaciół?
  Wymień 3 rzeczy, bez których nie przeżyjesz?
- mózg
- serce
- płuca
Myślę, że to dosyć istotne, jeśli chodzi o przeżycie. :P

Jak planujesz swoją przyszłość?
Weterynaria (lub inna praca ze zwierzętami) + dorabianie w zespole/orkiestrze. Jak mi się w życiu kompletni nie uda postanowiłam zbudować zakład pogrzebowy "Do piachu" i zostanę pierwszą w Polsce kobietą - grabarzem.
  Jaki masz znak zodiaku?
Ryby.

  Jakie są Twoje dwa ulubione filmy?
 Pierwsze, które mi przychodzą do głowy, to "Charlie i fabryka czekolady" i "Alicja w Krainie Czarów". Znam naprawdę sporo filmów godnych polecenia.

   Gdybyś mogła prowadzić bloga od początku zrobiłabyś to?
Ja cały czas mogę zacząć prowadzić bloga od początku - wystarczy założyć drugiego.

  Kto Cię inspiruje na co dzień?
Chyba nie ma takiej osoby.

  Kiedy masz urodziny?
22.02.

  Najgorszy przedmiot w szkole ?
Raczej nie mam nielubianego przedmiotu w szkole, ale nigdy nie chce mi się iść na audycje muzyczne i kształcenie słuchu (ale to bardziej wina nauczycielki, niż przedmiotu)
 
  Masz chłopka?
Nie.

  Masz rodzeństwo?
Tak, brata.

   Czego nie lubisz w ludziach?
Za dużo, by wymieniać. Ale takie najczęstsze przypadki:
- okrucieństwo
- zazdrość
- obojętność na wszystko
- głupota
Oczywiście nie mam na myśli wszystkich i nie sugeruję, że jestem idealna - w końcu też jestem człowiekiem (chyba).
Tęsknisz za kimś? 
W chwili obecnej nie. 

Kiedy ostatni raz płakałeś/płakałaś?
Nie jestem pewna, ale często zdarza mi się płakać.

4 komentarze:

  1. Chyba coś się zepsuło z tekstem, musiałam zaznaczać, żeby coś przeczytać, ale okej ;d
    Ulubieni aktorzy - i już Cię lubię ^^
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Tekst zauważyłam dopiero po wstawieniu posta, na podglądzie był jeszcze ok.

      Usuń
  2. Nominowałam Cię wiecej informacji na moim blogu w poście Nominacja :)
    http://szaloneprzemyslenia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog! Będę zaglądać częściej! :)

    http://nataleczkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń