sobota, 23 maja 2015

Żarełko z Japonii

Ostatnio miałam okazję dostać od koleżanki trzy japońskie przekąski więc pomyślałam, że to idealna okazja aby wstawić nowego posta. :)
Na pierwszy ogień idą cukierki o smaku ziemniaka firmy "donan". Mimo, iż o smaku ziemniaka są słodkie. Mi osobiście bardzo smakowały, chociaż na początku byłam do nich sceptycznie nastawiona. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna, chociaż poczęstowałam kilka osób i żadnej nie smakowały, a dwie znich trafiły do kosza. Konsystencja jest podobna do mamby.

Urocze :D



Następna przekąska jest słona, wyglądem podobna do paprykowego chrupka. Smakowało trochę jak ketchupowe Cheetosy, więc szału nie ma.
 Na koniec kolejne cukierki o konsystencji mamby, tylko o smaku melonowym. Na początku myślałam, że ten smak melona będzie znikomy, ale ku mojej uciesze cukierki smakowały identycznie jak melon.






3 komentarze:

  1. hahh aż sama chciałabym coś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahh aż sama chciałabym coś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to też bym chciała to spróbować!
    Zapraszam na bloga o Selenie Gomez http://selenagomeznewspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń