niedziela, 10 maja 2015

TAG: 50 przypadkowych faktów o mnie

Dawno się tu nie udzielałam, więc wypadałoby coś wstawić.

1. Uwielbiam pisać piórami. Wśród moich znajomych jako jedyna nimi piszę.
2. Kocham zwierzęta i w przyszłości chcę z nimi wiązać pracę. Na drugim miejscu jest granie w orkiestrze/zespole. Jak mi to nie wyjdzie założę zakład pogrzebowy. Serio.
3. Gram na skrzypcach i fortepianie, chociaż przez moje ręce przeszła też gitara, keybord i melodyka, ale żaden z nich mnie nie zainteresował.
4. Lubię robić zdjęcia, ale denerwuje mnie gdy ktoś w moim towarzystwie np. na spacerze ciągle zatrzymuje się i je robi.
5. Nienawidzę chodzić po sklepach z ubraniami.
6. Mam słabość do kruków, wilków i szczurów.
7. Mam wieczny bałagan w pokoju, mój rekord w utrzymaniu porządku to 2 tygodnie.
8. Mam urodziny 22 lutego.
9. Jedyne (i pewnie nie ostatnie) anime, które obejrzałam i polubiłam to Kuroshitsuji
10. Ubieram się w ciemne rzeczy, nawet w lato.
11. Moją ulubioną porą roku jest zima.
12. Noszę aparat ortodontyczny. Miałam, jak ja to nazywam "wilkołacze kły".
13. Mimo, iż potrafię ładnie pisać, to mówienie nie zawsze mi wychodzi.
14. Bardzo długo zwlekałam z założeniem profilu na Facebooku, dopiero od niedawna się na nim udzielam.
15. W wieku przedszkolnym i w pierwszych klasach podstawówki moimi ulubionymi zwierzętami były pająki.
16. Uwielbiam herbatę i kradnę ją z każdego hotelu.
17. Zanim zaczęłam nosić aparat musiałam usunąć dwa zęby, a mianowicie dwie czwórki górnym łuku.
18. Widok ran na ciele, krew czy widok operowanego człowieka nie sprawia na mnie wrażenia.
19. Chodzę na orkiestrę.
20. Nie lubię głośnych imprez, a jak już na takiej jestem szukam najszybszego sposobu ucieczki.
21. Lubię nosić ubrania w czaszki.
22. Czasem potrafię być cyniczna.
23. Jest mi trudno poznawać nowych ludzi.
24. Lubię grać w szachy, mam nawet podręcznik z zasadami gry.
25. Mam tak gęste włosy, że zawsze jak je upinam, to muszę pryskać je lakierem, żeby się fryzura od razu nie rozwaliła.
26. Przez moje nie chodzenie do sklepów zawsze mam niedobór butów.
27. W słoneczną pogodę nie potrafię wyjść z domu bez okularów przeciwsłonecznych. Bez nich muszę mrużyć oczy nawet, gdy nie świeci na mnie słońce.
28. Na moim telefonie i tablecie zawsze musi być najciemniej ustawiony ekran, bo jak się patrzę na jasny, to mam wrażenie, że moje oczy spłąną przez ten blask.
29. Nie lubię białej czekolady.
30. Mam starszego brata.
31. Nie śpię w piżamach. Zwykle w dresach.
32. Uwielbiam grać w Mortal Kombat  :O
33. Od 11 roku życia nie zrobiłam dużej imprezy urodzinowej. Od tamtej chwili zapraszam na urodziny max 3 osoby.
34. Przez mój specyficzny charakter i wygląd dzieci mnie chyba nie lubią. To smutne.
35. Jestem kreatywna.
36. Potrafię długo wytrzymać bez komputera i internetu.
37. Gdy byłam mała uwielbiałam oglądać Wojownicze Żółwie Ninja, więc gdy mój brat dostał wszystkie części z bajki wykupiłam je od niego.
38. Nigdy nie pałałam miłością do nauczycieli. Zawsze coś mnie w nich irytowało, ale nie pokazywałam tego otwarcie, więc ja byłam przez nich lubiana.
39. W mojej grupie znajomych jestem uważana za Panią Ciętej Riposty.
40. Nigdy nie byłam jakoś super lubiana przez rówieśników, dopiero w piątej klasie podstawówki zaczęto mnie lubić.
41. Lubię creepypasty.
42. Kiedyś znalazłam 80 zł na ulicy.
43. Zawsze lubiłam bawić się klockami LEGO i zbierałam z bratem najróżniejsze zestawy, że nawet do dzisiaj, mimo iż nie używane nie mam serca tego komuś oddać.
44. Przez cały dzień mam najróżniejsze humory i zwykle potrafię je szybko zmieniać.
45. Nie mam pomysłu na fakty o mnie.
46. Nigdy nie lubiłam jeździć na kolonie i obozy.
47. Jestem perfekcjonistką i jak coś zacznę, to muszę to skończyć.
48. Mam konto na Steamie, ale moją jedyną tam grą jest Mount and blade warband.
49. Najbardziej lubię grać w gry z fabułą.
50. Jestem oszczędna i nawet, jeśli coś mi się podoba, ale stwierdzam, że nie jest warte tej ceny, nie kupuję tego.

Uff, wreszcie koniec. Nawet nie wiecie ile musiałam się namęczyć, żeby to napisać.
Pamiętaj o zostawieniu komentarza. ;)

4 komentarze:

  1. Wyobrażam sobie ile trudu i czasu musiałaś włożyć w napisanie tego ;) Ale fajnie, że dałaś radę ;) Dzięki temu wiemy o Tobie wiele ciekawych rzeczy ;) Serio nie śpisz w pidżamie tylko w dresach?? Ja też potrafię długo wytrzymać bez internetu ;) Dla mnie nie ma z tym żadnego problemu ;) Dlaczego nie lubisz białej czekolady? Ja ją nawet wolę od zwykłej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle śpię w spodniach dresowych i t-shircie po bracie, jakoś nigdy nie mogę znaleźć piżamy, która by mi odpowiadała, zawsze mają jakieś głupie wzorki. Czemu nie lubię białej czekolady? Trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie, po prostu nie odpowiada mi jej smak. Wydaje mi się być za słodka.
      Dziękuję za komentarz. ;)

      Usuń
  2. Świetne te fakty! Widzę, że coś nas łączy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, zostałaś nominowana do Libster Blog Award więcej informacji http://psiepytania.blogspot.com/2015/05/lba-po-raz-trzeci.html

    OdpowiedzUsuń