sobota, 16 maja 2015

Mój sposób na muffinki

I chociaż połączenie ja i kuchnia nie kończy się zwykle dobrze, stwierdziłam że przedstawię wam w jaki sposób zwykle piekę muffinki, bo czemu nie? :D
Składniki:
- 2 szklanki mąki
- 2 łyżki kakao
- pół szklanki cukry
- aromat waniliowy 
- pół szklanki oleju
- 3 łyżeczki proszku do pieczenia
- tabliczka czekolady
- 1 jajko
- szklanka mleka
Sposób przygotowania:
1. Włączyć piekarnik na 200 st. C
2. W jednej misce zmieszać suche składniki (poza czekoladą), a w drugiej mokre. Następnie połączyć je ze sobą i mieszać aż do uzyskania jednolitej masy. Jak będzie za gęsta, to można dodać jeszcze trochę mleka.
3. Wlać powstałą masę w miarę równo do papilotek. Gdy masa będzie wlana do każdej babeczki włożyć po kostce czekolady. Ostatnio zamiast czekolady dałam trochę budyniu i też wyszło.
4. Włożyć do piekarnika i piec ok. 20 min. Co jakiś czas sprawdzać stan ciasta wykałaczką. Jeżeli będzie sucha, to za dwie minuty wyłączyć piekarnik.
5. Zjeść wykonane danie delektując się smakiem.
A tak oto wygląda wynik:






2 komentarze:

  1. już mam plany na deser. A jeszcze mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś papilotki?

    OdpowiedzUsuń
  2. już mam plany na deser. A jeszcze mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś papilotki?

    OdpowiedzUsuń