piątek, 28 sierpnia 2015

Koniec?


Tak, postanowiłam zakończyć pisanie tego bloga na czas nieokreślony. Jest to spowodowane brakiem pomysłów na dalsze posty i brakiem chęci pisania ich. Skutkuje to też przyszłym brakiem czasu. W szkole codziennie będę miała średnio 7 godzin lekcji + instrument i angielski. Na tym koncie prawdopodobnie będę aktywna, ale to się jeszcze zobaczy. W zamian tego założyłam bloga ze zdjęciami, którym (mam nadzieję) zajmę się bardziej "na poważnie". Jak ktoś chce adres bloga, to proszę pisać w komentarzu/
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Nieee!... Jest mi bardzo przykro :( Mam nadzieję że kontakt zachowamy. Oczywiście proszę o linka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę już z nowego konta, a tu jest link do fotobloga ---> http://fotobloggrabarza.blogspot.com/
      Oczywiście nadal będę cię obserwować :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że na razie nie będzie postów :c Mam nadzieję, że wrócisz niedługo !
    sweetspanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń