poniedziałek, 6 lipca 2015

Przesyłka z Yatta.pl

Niedawno (tylko kilka miesięcy temu) zamówiłam paczkę ze sklepu internetowego Yatta.pl, gdyż zbliżały się urodziny mojego brata, który jest fanem Naruto. Na paczkę czekałam dosyć długo, bo około miesiąca. Jednak zwracam honor, ponieważ przysłali do mnie mail'a z przeprosinami, wyjaśnieniem i zapewnieniem, że dostanę jakieś gratisy. Zamówiłam poduszkę z Naruto i Pocky o smaku czekoladowym, ale skończyła im się data ważności ostatniej paczki, więc musiałam zmienić smak na zieloną herbatę. Jako gratisy dostałam trzy przypinki z Naruto. Wszystko było solidnie zapakowane, nic nie latało po wstrząśnięciu paczką, a Pocky nawet się nie pokruszyły. Poduszka jest mięciusia, ale mam wrażenie, że się trochę spłaszczyła po dwóch tygodniach użytkowania. Wszystkie rzeczy  z Naruto poszły dla brata, bo ja osobiście nie oglądam tego anime. ._.
Ogólnie stronę polecam, chociaż mogliby obniżyć ceny. :<







9 komentarzy:

  1. Brat się pewnie bardzo ucieszył :) Z resztą co się dziwić? świetny pomysł. Zastanawiam się ILE MASZ LAT>> nie znalazłam odpowiedzi na to pytanie. >>>>>>>> szkoda mogłabyś wrócić na jazdę :)) (konną) muzyka i jazda fakt średnio to ze sobą zegrać głównie czasowo, ale co jakiś czas jednak warto spróbować. CO do stajni to ja nie jeden raz się rozczarowałam wracając po przerwie "na stare śmieci" Moja jazda w prawdzie nie jest świetna, gdyż tylko galop najczęściej na lonży. Na jednym koniu jeżdżę bez lonży;.. ALE COŻ hihii :)) DZiękuję za komentarz na blogu, JEsteś Wielka! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. ^.^
      O połączenie jazdy konnej i gry nie byłoby problemu, zawsze można chodzić w soboty. Chodzi bardziej o kontuzję. A o taką po spadnięciu w tej stadninie nie było trudno. A skrzypce+złamana ręka. Hmmm, coś mi nie pasuje. ;D
      A z wieku powiem tylko, że mam naście. ;)
      Jesteś chyba jedyną osobą, która aktywnie śledzi mojego blog. <3

      Usuń
    2. Hah a wiesz nawet nie pomyślałam o kontuzji. haha fakt średnio, ale co poradzić- raz się żyję. U mnie kontuzja też by wyszła żle, bo rysuję. Lewa ręka... a prawa - którą robię wszytsko... Naście hahah podpowiedziałaś powiedz tylko czy +15 bo mam swoje przypuszczenia haha.... Powiem CI że u mnie jest tak samo tylko Ty wchodzisz

      Usuń
  2. Zawsze lubiłam Pocky! Niestety nigdy nie oglądałam Naruto, ale mnie anime nigdy do końca nie interesowało. Wole superbohaterów Marvela :)
    Mam nadzieje że prezent się spodoba.
    CZARNA KROPKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marvel też super. Chociaż ja chyba wolę DC. Gdy byłam młodsza zawsze szalałam, gdy zobaczyłam coś z Batmanem. ;)

      Usuń
  3. Pocky jest pyszne!
    zooszkaa@blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna poduszka! Sama tego anime nigdy nie oglądałam, ale mam paru znajomych, którzy tylko o tym marudzą.. a raczej marudzili, bo już im nie przystoi...
    Lubię takie firmy, które przy spóźnionej paczce dołączają gratisy i potrafią przeprosić, niektórych nawet na przeprosiny nie stać... a człowiek marnuje swój czas. Pocky jadłam raz, ale nigdy nie o smaku zielonej herbaty! :o
    A prezent dla brata bardzo pomysłowy i fajny... moje rodzeństwo ogranicza się do przytulenia mnie w urodziny, co już jest swoistym sukcesem! :D
    Pozdrawiam,
    http://0gooey0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Pocky o smaku zielonej herbaty, jest mniamnuśne. :D

      Usuń
  5. Fajna paczka! Sami też często wysyłacie przesyłki? Ja prowadzę firmę także owszem. Zamawiam od https://tcmservice.pl/pl/tasmy-pakowe taśmy do pakowania, także takie z nadrukami z logo mojej firmy. Dobre kartony jeszcze koniecznie, można z takim zestawem wysłać wszystko i wszędzie tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń