poniedziałek, 1 czerwca 2015

Nominacja

 Zostałam nominowana do LBA przez użytkowniczkę SokoWirówka (http://posluchac-serca.blogspot.com/) za co serdecznie dziękuję. :3
Zasady od ostatniej nominacji się nie zmieniły, więc bez zbędnego rozpisywania się:

 1. Twoje ulubione kolory?
Czarny (plus odcienie), granatowy i szkarłatny. Pewnie jest więcej, ale już żaden nie przychodzi mi do głowy.
2. Jesteś zadowolony/a z wyboru prezydenta?
Mówiąc szczerze średnio się w tym orientuję i mało mnie to obchodzi.
3. Często się uśmiechasz?
Tak, ale nie zawsze jest to szczery uśmiech.
4. Jak wyobrażasz sobie świat w 2500r.?
Nawet nie chcę o tym myśleć. ;_;
5. Ile godzin dziennie spędzasz przed komputerem?
Umiem długo wytrzymać bez komputera, ale jak już się dorwę, to potrafię przesiedzieć cały dzień.
6. Często miewasz myśli samobójcze? Jeśli tak, jak sobie z nimi radzisz?
Jeszcze nigdy nie miałam myśli samobójczych. Jeżeli już to są to myśli typu "co by było, gdyby".
7. Zdrowo się odżywiasz?
Raczej tak.
8. Co najbardziej cię inspiruje?
Nie mam konkretnej rzeczy/osoby, która jest dla mnie inspiracją. Raczej ją czerpię z przypadkowych sytuacji.
9. Czego nigdy w życiu byś nie zrobił/a?
 Nie potrafię na chwilę obecną odpowiedzieć na to pytanie. Chyba musiałabym być w takiej sytuacji, żeby zdecydować, czy bym to zrobiła, czy nie.
10. Czy twoi znajomi wiedzą, że masz bloga?
Nie, i nie będą wiedzieć.
11. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Lubię dużo piosenek ,ale pierwsze, które mi przychodzą na myśl to Make Me Wanna Die, Heaven Knows i Going To Hell zespołu The Pretty Reckless oraz Love Runs Out zespołu One Republic.

Nominacje:
I tu właśnie pojawia się problem. Znam bardzo mało rozwijających się blogów i nie za bardzo wiem kogo nominować. Więc nadłamię trochę zasady i jeśli ktoś ma ochotę zrobić LBA, to proszę bardzo. Wystarczy napisać, że zostało się nominowanym przeze mnie i odpowiedzieć na moje pytania. ;)
Moje pytania:
1. Skąd wzięła się nazwa twojego bloga?
2. Ulubiona pora roku?
3. Ulubione zwierzę?
4. Od czego jesteś uzależniony/a?
5. Jakie są twoje ulubione kanały na YouTube lub blogi?
6. Dlaczego zacząłeś/aś pisać bloga?
7. Grasz na jakimś instrumencie? Jak tak, to jakim?
8. Ulubiona gra komputerowa?
9. Jaki serial aktualnie oglądasz?
10. Jaką aktualnie czytasz książkę?
11. Co dostałeś/aś na Dzień Dziecka?

4 komentarze:

  1. Z inspiracji mam zupełnie odwrotnie, wszystko i wszyscy mnie inspirują.
    PS Treść bloga mnie urzekła, ale szablon... Hhmm... :/
    Pozdrawiam.
    ________________
    lojalnosc-smierciozercy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że jestem upośledzona, jeśli chodzi o ustawianie szablonów. ;)
      Ale postaram się go zmienić.

      Usuń
  2. Moge zrobić LA?

    OdpowiedzUsuń